Nie ważne co zrobisz i tak będzie coś nie tak

3 Views Comment Off

Promocja jest efektywną postacią namówienia konsumenta do zainteresowania towarem, usługą lub logotypem. Promowanie i zachęcanie do skierowania na dany wyrób to reklama rodzaju Kochać to nie zawsze znaczy to samo. Jest ona ukierunkowana jedynie na transakcje danej jednostki. to znaczy, że wytwarzając, a następnie wyświetlając spot reklamowy, można tylko zachwalać, namawiać i przedstawiać towar własnej marki, nie porównując z tym samym wyrobem innego wykonawcy. Taka forma reklamy jest zakazana. nie można prezentować marki konkurencyjnej w swojej reklamie, bez uwagi na to, czy mamy zamiar wyłącznie o niej nadmienić, czy też, co jest nie etyczne oczernić rywalizującą na rynku firmę lub jej wyrób. Można jednak użyć stwierdzenia o nie zrównaniu swojego tworu w stosunku do innych, bez podania rzeczowych konkurentów. wyjaśniając to,wolno o własnym produkcie mówić czy wypisywać, że jest on jedyny w swoim rodzaju w branży, iż jest numerem wiodącym, iż jedynie taki towar spełni oczekiwania człowieka. Nie można tutaj uciekać odzgodności z rzeczywistością, lecz właśnie taka forma jest tolerowana.

źródło: 4 Podstawowe różnice pomiędzy Piramidą finansową a MLM

In : Blog

About the author

Related Articles

Archiwa